چندهفتگی باید برم غربالگری؟

۳ پاسخ

ان تی ک گذشت واسه شما
۱۲.۱۳هفته باید میرفتید

۱۸هفته من رفتم

۱۸هفته و ۲ روز برای آنومالی

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته من مامان فرشته من هفته نوزدهم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ ۸ ماهگی
مامان ذوالفقار🩵 مامان ذوالفقار🩵 ۸ ماهگی
مامان سوین مامان سوین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری