۵ پاسخ

من از ۵ ماهگی بچه دومم برگشتم سرکار

من از نه ماهگی بچه دوم برگشتم سرکار. تا برگردی سرکار یه مدت زمان می‌بره که بتونی با شرایط وقف بدی خودت رو

فعلا تو مرخصی ام توکل ب خدا تا مهر سال آینده مجبورم برم سرکار

من موقع بچه دومم وواقعا سختم بود بعد از ۹ماهگی برم
مرخصی بدون حقوق گرفتم تا نزدیک دوسالگی

والا کارمندهای ادارات که مجبورن بعد نه ماه برن سر کار

سوال های مرتبط

مامان دانیال و رقیه مامان دانیال و رقیه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان میران🩵 مامان میران🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرکم و تو دلی مامان پسرکم و تو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری