بیمارستان برو سرم درمانی کنن آنتی بیوتیک بدن تن تن سونو بده آب بچه ات چک کنن
اگه آب نرمال بود و ترشح و خیسی نداشتی ترخیص میکنن
نشتی تو هفته شما معمولا خودش بسته میشه. فقط باید هم استراحت کنی هم مایعات فراوون بخوری و چیزایی که ویتامین سی دارن، خیلیا هفته شما هنوز آمنیوسنتز انجام میدن و کیسه نشت پیدا میکنه و بعد دوباره خودش ترمیم میشه.
من سر بچه اولم ۳۴ هفته رفتم نشتی کیسه آب داشتم تا ۳۹ هفته دیگه کیسه آبم ترکید بچه مو بدنیا اوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.