۱۷ پاسخ

فعلا اینجوری نیستم ان شاالله ک نباشم

تو این وضعیت که کل ایرانو غم گرفته تغییرات هورمونی هم بدترش میکنه

سلام عزیزم خوبی شما کیست شکلاتی داشتید باردار شدید چه دارویی مصرف کردید؟

گلی بارداری میشه تاپیکم جواب بدی لطفا

منم انگار دلشوره میگیرم تواتاق خوابم نمیتونم بخوابم میام پذیرایی میخوابم

من که بهم بگن بالا چشمت ابرو من گریه میکنم

سوره یس و الحاقه برای تشکیل قلب خوبه

اون غم‌نیست ترس از زایمانه. من دارم

قلب نینیت تشکیل شده

من صبح تاشب توخونه تنهام اگه پسرم نبود به معنای واقعی روانی میشدم

اره🫠🫠

قران بخونید اروم بشید گریه نکنید ک رو بچتون تاثیر بزاره

منم گرفدم
ولی باردار نیستم🥲

منم اینطوریم دائم گریه میوفتم اگه تنها باشم

شبا دلم میگیره

دقیقا من اینجورم

بعضی اوقات زیاد فکر میکنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهشتم بارداری