۵ پاسخ

والا ذاتا جذبی جذب بدن میشه ..احتمال زیاد برای بدن مفید نیست ولی بخاطر اینکه طرف نره پیش دکتر و زمان نذاره راحت تره .ولی کشیدنی مضر نیست و یه مراجعه داره .البته امروز بیمارستان دولتی بودم یکی اومد بخیشو بکشن دو دقیقه نشده دراومد فکر کردم نکشیدن که بره مطب ..دیدم میگه کشیدن و تموم می‌گفت هیچی نفهمیدم کلا ،، گفت میدونستم میدادم تو خونه میکشیدن 🤣🤣

جذبی خوبه من میترسم ازکشیدنی

من کشیدنی بود جذبی نبود

جذبی بهتره فک کنم
کشیدن نداره دیگه

کشیدنی بهتره
کشیدنش هم اصلا هیچ درد نداره
دکتر من ک بهم گفت جذبی خوب نیس
برا من کشیدنی بود

سوال های مرتبط

مامان ایلماز مامان ایلماز ۹ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان محمد حسن مامان محمد حسن ۱۰ ماهگی