والا ذاتا جذبی جذب بدن میشه ..احتمال زیاد برای بدن مفید نیست ولی بخاطر اینکه طرف نره پیش دکتر و زمان نذاره راحت تره .ولی کشیدنی مضر نیست و یه مراجعه داره .البته امروز بیمارستان دولتی بودم یکی اومد بخیشو بکشن دو دقیقه نشده دراومد فکر کردم نکشیدن که بره مطب ..دیدم میگه کشیدن و تموم میگفت هیچی نفهمیدم کلا ،، گفت میدونستم میدادم تو خونه میکشیدن 🤣🤣
جذبی خوبه من میترسم ازکشیدنی
من کشیدنی بود جذبی نبود
جذبی بهتره فک کنم
کشیدن نداره دیگه
کشیدنی بهتره
کشیدنش هم اصلا هیچ درد نداره
دکتر من ک بهم گفت جذبی خوب نیس
برا من کشیدنی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.