سلام خانما کسی تجربه سرکلاژ داره ؟

۳ پاسخ

الهی عزیزم 😔😔
اصلا نگران نباش عزیزم اصلا هیچی معلومت نمیشه و فقط باید مواظب باشی که یه موقع عفونت نگیری یا وسیله سنگین بلند نکنی که به رحم فشار بیاد

من روبچه‌ اول سرکلاژ شدم ولی بعدی پساری گذاشت

سلام آره عزیزم
خیلی عمل سبکی هست و بعد از عمل هم اصلا درد نداره ، فقط یه کم موقع نشستن اذیت میشی و درد میگیره که باید به به پهلو بشینی

سوال های مرتبط

مامان سامانتا مامان سامانتا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دانه انار مامان دانه انار ۴ ماهگی
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته سی‌ام بارداری