سلام
اینجا کسی سابقه سرکلاژ داشته
ا

۵ پاسخ

من پساری گذاشتم

منم سركلاژم

سلام عزیزم من با طول سرویکس۲۳ توی۲۴هفته سرکلاژ شدم،عملش با بیهوشیه،اصلا چیزی متوجه نشدم یه روز بیمارستان بستری بودم،اصلا چیز وحشتناکی نیست فقط باید یه سری مسائل رعایت بشه بعدش،مثلا نزدیکی ممنوع،پله ممنوع،پیاده روی ممنوع،بلند کردن چیزای سنگین ممنوع…ولی من کارای روزمره رو با احتیاط انجام میدادم البته فقط در حد غذا درست کردن و ظرف شستن اونم مابینشون استراحت میکردم

منم سرکلاژم

من بودم

سوال های مرتبط

مامان بذر‌ امید🌱 مامان بذر‌ امید🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان یزدان جان🥰🤱 مامان یزدان جان🥰🤱 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دانه انار مامان دانه انار ۴ ماهگی
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدیه و محدثه مامان مهدیه و محدثه روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد