من پساری گذاشتم
منم سركلاژم
سلام عزیزم من با طول سرویکس۲۳ توی۲۴هفته سرکلاژ شدم،عملش با بیهوشیه،اصلا چیزی متوجه نشدم یه روز بیمارستان بستری بودم،اصلا چیز وحشتناکی نیست فقط باید یه سری مسائل رعایت بشه بعدش،مثلا نزدیکی ممنوع،پله ممنوع،پیاده روی ممنوع،بلند کردن چیزای سنگین ممنوع…ولی من کارای روزمره رو با احتیاط انجام میدادم البته فقط در حد غذا درست کردن و ظرف شستن اونم مابینشون استراحت میکردم
منم سرکلاژم
من بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.