۸ پاسخ

من پرتقال و کیوی میخورم شکمم روان کار می‌کنه.

چون بعدش یبوست شدیدتر میشی

ببین اگ خیلی یبوست شدیدداری صبح بخور شب هم بخور ولی یبوست انقد اذیت کننده نیس شب بعد شام بخور
اندازه یک یا دو قاشق غذا خوری بریز تو لیوان آب بریز روش بخور

منم از اول بارداری میخورم
روزی دوبار
دکترم‌گفت تا انر بارداری هم‌میتونی بخوری مشکلی نیست

یکی از خانما به من گفت آلو بخور بعد پشتت دوتا لیوان آب گرم بخور . راه برو بعد نیم ساعت شکمت کار میکنه

تنبلی روده میاره بخاطر همین گفته

چرا نخوری
من از اوایل بارداری تا الان میخورم

حتما ضرر داره زبادیش ‌دیگه خواهر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی