۱۱ پاسخ

کیوی و ژله بخور

من دیروز گشنه‌م بود یکم پنیر محلی خوردم دیگه خسته شدم اون قدر رفتم سرویس اومدم

فقققط کیوی کارسازه

دیگه هفته ها داره میره بالا حجم بچه زیاد میشه روده‌ها تحت فشارن جاشون تنگ میشه نمیتونن خوب کارکنن طبیعیه.

منم دهنم سرویس شده همش احساسش رو دارم ولی میرم سرویس و خبری نیس

انجير خيس بكن بخور. اگه خيلي اذيت ميشي شربت منيزيم هيدروكسي بگير دوقاشق بريز تو اب ولرم سريع دستشويي ميري. رو بارداري ادم يبوست ميگيره. حتما بخور وگرنه بواسيرت ميزنه بيرون و اذيت ميشي

روزی سه چهارتا کیوی بخور

دائما داخل غذاتون موقع خوردن روغن زیتون بریزید. روزی دو سه تا برگه زرد الو و انجیر خشک هم میان وعده بخورید. حتما هم سالاد کاهو تو وعده هاتون بزارید. و حداقل ۸ لیوان اب از صبح تا شب بنوشید. حل میشه. من همه رو رعایت میکنم و سختم نیس

بخاطر قرص اهنه

دقیقا دل و رودم دارع میترکه انگار

منم همینجوریم انقد معدم درد میگیره نمیدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط