نه خوب نیست
فقط سرکه سیب خونگی رو با پنبه بزن روش
گرمیجات اصلا بهش نزن
کرم های بو دار هم نزن
من دکتر متخصص پوست رفتم واسم قرص پردنیزولون ۵ روزی نصف نوشته بود خوردم وگرنه سیتریزین جواب نداد
نه پماد کالامین خوبه
رفتم متخصص ی پماد ترکیبی داد آب رو اتیشه
منم کهیر زدم نمیدونم فعلا یه پماد میزنم ولی فایده ندارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.