خانوما ضخامت nt=0.95mm در حد طبیعی است خوبه یا نه

۶ پاسخ

دوستا برای بیمارستان چی چیز ها لازمه من بچه اول نمیدونم؟؟

منم استرس داشتم 🥲الان هفته جدید باید انومالی برم

من فقط میدونم باید زیر ۳ باشه کمتر از چه عددی باشه رو نمیدونم میزان ریسک رو تو ازمایش چی زده؟

ولی باز دکترت باید بیبینه

اینو هم نگاه کن

تصویر

آری عزیزم جای نگرانی نیست

سوال های مرتبط

مامان ایماه 🩷 مامان ایماه 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان 🍼توراهیم🍼 مامان 🍼توراهیم🍼 هفته هفدهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته بیست‌وششم بارداری