۶ پاسخ

نه من خیلی محدود کردم
حبوبات نمیخورم
لبنیات
غذای چرب و سنگین تو شب
پرتقال چون نفاخ و اسیدیه
کنسرویجات

تو ماه های اول نخوری بهتره من نخوردم. ولی هفته پیش تن ماهی خوردم

نه قبلا نمیخوردم کلا

تن ماهی

کنسرو ماهی میخورم

تن ماهی میخورم فقط

سوال های مرتبط

مامان کارن💙😍 مامان کارن💙😍 روزهای ابتدایی تولد