۸ پاسخ

اره من که میخورم بچمم عادت کرده

من اول دوماه رعایت کردم ولی حالا همه چی میخورم

من حبوبات ، لبنیات ، هندونه ، بادمجون ، سالاد ، کلا چیزای نفاخ نمیخورم چون پسرم نفخ داره

همه چی بخور کم کم واکنش بدنشو ببین

نه قرمه سبزی نمیخورم سیب زمینی نمیخورم میوه فقط پرتقال میخورم حبوبات نمیخورم نون نمیخورم گوشت گاوی نمیخورم خیار و هویج نمیخورم فقط سوپ و برنج میخورم 🙂🥲

نه والا من همه چی نمیخورم

منکه همه چی میخورم

من که کلی رعایت میکنم بازم پسرم دلدرده و به خودش میپیچه

سوال های مرتبط