اره من که میخورم بچمم عادت کرده
من اول دوماه رعایت کردم ولی حالا همه چی میخورم
من حبوبات ، لبنیات ، هندونه ، بادمجون ، سالاد ، کلا چیزای نفاخ نمیخورم چون پسرم نفخ داره
همه چی بخور کم کم واکنش بدنشو ببین
نه قرمه سبزی نمیخورم سیب زمینی نمیخورم میوه فقط پرتقال میخورم حبوبات نمیخورم نون نمیخورم گوشت گاوی نمیخورم خیار و هویج نمیخورم فقط سوپ و برنج میخورم 🙂🥲
نه والا من همه چی نمیخورم
منکه همه چی میخورم
من که کلی رعایت میکنم بازم پسرم دلدرده و به خودش میپیچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.