منم همینجوری بودم ولی بلاخره بردمش گفتم بزرگتربشع بیشتراذیت میشه.دیگه راهیه که باید طی بشه پس چه بهتر که زودتر بری تا استرستم تموم بشه
من ده روزش بود بردم هرچی کوچولو تر باشه راحت تره
گریه اش فقط برا ادرار اوله بعدش دیگ عادیه بمونه سخت ترمیشه
عزیزم منم بردم خیلی هم میترسیدم ولی همون یکی دوساعت اولش سخته بعدش که ادرار کرد خوب میشه توکلت رو بکن بخدا ببرش هرچقدر بزرگتر که میشه سختر میشه
منم همینجوری بودم انقد گریه کردم ولی فقط آمپول بی حسیش اذیت شد و گریه کرد
خیلی میترسیدم ولیواقعا سخت نبود بهم گف دو روز مای بی بی نکن فقط اینش ی کم سخت بود البته بچه هرکسی فرق داره،پسر من اذیت نکرد خداروشکر
درخواست بده گلم اون پیجم مسدود شد
پسر بزرگم ۱۴سالش شده شوهرم میگهختنه خوب نیسوکلا انقدر سر این موضوع بحث کردم الان خیلی ساله رها کردم
منم دیروز ختنه کردم خوبه خداروشکر دیگ راهیه ک باید رفت هرچی زود تر بهتر
اصلا درد نداره پسرم فقط دوساعت اول تو بغلم بود بعدش دیگ خوب شد خداروشکر مراقبتاش سخته بنظرم میترسم عقونت کنه
من هفت روزگی ختنه کردم یذره همونجا گریه کرد اوردم خونه استامینوفن دادم خوابید یذره تو خواب ناله کرد اونم یذره بعدش ک دستشویی کرد ک حتی ناله هم نکرد تموم شد رفت الانم خوب خوب شده
تا زوده و نمیفهمه پوستش نازکه ببرش بزرگ تر شد خیلی بده
منم همینطوری بودم شب روز ب فکر بودم روزیک بردیم ختنش کنیم من نرفتم ولی وقتیواوردنش دیدمش خیلی گریه کردم سختیش 3روزه بعد ی هفته هم خوب میشه تموم میشه میره
اصلا اونطوری نیس که فکر میکنی نمیدونم دکتر ساکی هنوز هست یا نه ولی من پسرمو بعد چهل روز بردم عالی بود همونجا گریه کرد فقط خواهرم بردش تو من دلشو نداشتم
ببر زودتر بعدا حرکت اش زیاد بشه بدتره
کاش همون اویل که هنوز بچه زیاد تکون نمیخوره میبردیش که دردش کمتر براش
منم اصلا تصمیم ندارم ختنش کنم طاقت ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.