۵ پاسخ

کم کم بهش عادت میکنی عزیزم. شیر بهش ندادی ک ندادی فدا سرت منم ندادم بخدا ک بچه شیر خشکی سختره تا بلند شی شیر آماده کنی بدو بدو بیاری بعد شیشه رو با وسواس بشور ک استریل شه بخدا ک من شبا شیر آماده میکنم بالا سرش میشینم ک میخواد بیدار شه شیر آماده باش بد خواب نشه اتفاقا ب خودت افتخار کن تو خیلی قوی هستی

خیلی طبیعیه
منم همین بودم تا چند ماه علاقه ای هم بهش نداشتم ازین که اینقدر با اومدنش ناتوان و خسته شدم دیوونه میشدم
کم‌کم عاشقش شدم

طبیعیه عزیزم...افسردگی نیس....تا قبول ونی ی عضو جدیده طول میکشه.....دو ماه دیگه ایشالا ی کم لبخند بزنه برات بعد خودتو نمیشناسی😍

ای خدا چقدر هر دوتون گناه دارین 💔 توروخدا برو‌دکتر

:)💔💔

سوال های مرتبط