۹ پاسخ

اونایی ک دکتر گفته
سر خود غذا نده

دکتر به من گفته از الان شروع کنم

شروع کردم

دکتر گفت از الان شروع کن ولی من قصدشو ندارم از شش شروع میکنم

در صورتی که وزنش کم باشه کم وزن بگیره فکر کنم باید زود شروع کنی

دکتر گفتش از۵ ماهگی شروع کن میخام ان شاءالله از۵ماهگی شروع کنم

من از ماه رمضون ان شالله

من ۷ ماهگی شروع میکنم

من از 4 ماه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی