تا وقتی مشغولم و سرپا هیچ تکونی نمیخوره شایدم من حس نمیکنم
ولی همین که دراز بکشم شروع میکنه لگد زدن😍
لگد زدنش هم جوری شده که شکم از بیرون کمی میلرزه و میشه متوجهش شد😍🥹❤️
واسه من حرکاتش اینطوریه که قشنگ وول میخوره ریز ریز مخصوصا شیرین بخورم به چپ بخوابم واضح میفهمم
در طول روز حرکت های کوچیک و قشنگ داره ریز و آروم شاید کلا دوبار حرکت خیلی محکم داشته باشه
من حس نميكنم هنوز
فعلا بصورت چندتا ضربه ریز
لگد میزنه خیلی
لگد میزنه محکم صب تا شب انگار میخاد بیاد بیرون مگه برا تو حرکت نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.