۳ پاسخ

پاشوببرش اسهال خطرناکه اب بدنش نره

من بچم مریض بود البته تبم داشت سه بار بردم دکتر تا خوب شد ویروسه جدیده اول اسهال داشت بعد تب بعد هم سرفه

پسرمنم سه روزه درگیره دکتر بردم گفت خوب شد اوردیش بچت خروسک گرفته گلوش متورم شده بود

سوال های مرتبط