۷ پاسخ

سلام گلم چطوری قربونت برم ؟ انشالله که بهتری ؟ نگران نباش چیزی نیست عزیزم گهگاهی این دردا موقع عطسه پیش میاد

ن عزیزم اگه الان دردی نداری تموم شد مشکلی نداره ولی اگه ادامه داشت دردش خدایی نکرده باید بری سونو بدی

فک نکنم مشکلی داشته باشه عزیزم

نه عزیزم طبیعه خطر نداره این یه چیزی عادی

منم اینجوریم
میگم باید شکمو نگهداریم؟

نه گلم خطر نداره طبیعیه

نه عزیزم طبیعیه براهمه پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری