تو بارداری باید زیر ۲.۵ باشه عزیزم.اگ دکتر نمیری حتما برو باید تحت نظر باشی قرص بخوری.من از قبل نداشتم توبارداری شد ۵ ک دارو خوردم اومد زیر ۲.۵ اما باز باید تا اخر بارداری بخورم
اره باید بیاد زیر ۲/۵.
برودکتر دارو میده
کم کاره یکم
کم کاره فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.