۴ پاسخ

تو بارداری باید زیر ۲.۵ باشه عزیزم.اگ دکتر نمیری حتما برو باید تحت نظر باشی قرص بخوری.من از قبل نداشتم توبارداری شد ۵ ک دارو خوردم اومد زیر ۲.۵ اما باز باید تا اخر بارداری بخورم

اره باید بیاد زیر ۲/۵.
برو‌دکتر دارو‌ میده

کم کاره یکم

کم کاره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان 💗🌸فرشته کوچولو💗🎀 مامان 💗🌸فرشته کوچولو💗🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۱۱ ماهگی