۷ پاسخ

من دیروز دادم
هنوز جوابش نیومده
خدا کنه نداشته باشم

منم جوابشو گرفتم ‌ولی فعلا دکترم ندیده ناشتا۷۷ یه ساعت بعد۱۶۴ دوساعت بعدم ۱۳۶ ولی خیلی نگرانم زیاده به نظرتون

آره ... من که ۱۱۷ بودم

اره بالاس

اره بالاست فک کنم قند زیر ۱۳۰ نرمال ب حساب میاد

بالاست رعایت کن.

اره بالاست
واسه من ۱۴۸ بود گفتن رعایت کن لب مرزی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💗🌸فرشته کوچولو💗🎀 مامان 💗🌸فرشته کوچولو💗🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری