۲ پاسخ

اصلا تا زیر ی سال بهش نده
بعدا باعث حساسیت میشه
نهایتش آب سیب طبیعی که اونم خاصیت تب بر داره

شش ماهگی که غذا شروع کردی کم کم در حد قاشق چایی خوری بعد ۷ ماهگی ۱۵ سیسی هم میشه بدی ولی فقط اب سیب و هویج پرتقال و لیمو و این چیزا اسیدی معده بچه خراب میشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان جانان🐥🫀 مامان جانان🐥🫀 ۴ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی
مامان دلارا و دایان مامان دلارا و دایان ۹ ماهگی