۳ پاسخ

بخاطر شیر دادنه اگه شیر میدی شربت شیره انگور بخور

سزارین شدی؟ماله بی حسیه منم سر درد وحشتناکی گرفتم سعی کن چایی و نسکافه بخوری میتونی استامینفون ۵۰۰ هم بخوری
سعی کن بیشتر دراز بکشی

سزارین بودی؟

سوال های مرتبط