۵ پاسخ

خرمااا

بستگی به غذا داره روغن حیوانی که حتما باید باشه خودت باید امتحان کنی ببینی با غذای نونی شیرت بیشتره یا با غذاهای برنجی .مثلاً من خودم اگه در روز برنج نخورم اصن شیر ندارم بااینکه سر بچه ی اولم هر چی می خوردم اوکی بود

اوایل شیرافزا میخوردم و دلستر ‌ . دلستر رو ادامه دادم چون مزه ش رو دوست دارم. شیرمم خوبه، دیگه نمیدونم از اونه یا دیگه شیر خودش راه میفته بعد یه مدت😁

منکه ۲۰ روز بیشتر شیر ندادم ولی درکل تو همون روزا بهترین چیز مصرف مایعات بود ، خیلیییی زیاد
و البته هر روز یک وعده گوشت یا مرغ حتما میخوردم با برنج کم

روغن حیوانی

سوال های مرتبط

مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی