خیلی بی اشتهام تو سه ماهه اول هستم چیکار کنم

۷ پاسخ

والله منم خیلی بی اشتهام نه صبحونه ونه نهاری الان هوس سیب زمینی کردم درس کردم مثلا داره گشنم میشه🥵

اینارو متخصص تغذیه به من گفته

تصویر

منم همینطورم

منم بی اشتهام هیچی میوه هم حتی دلم نمیاد بخورم
ولی میگن سه ماهه اول جنین از خون مادر تغذیه میکنه

گوشت تو شیشه درست کن

هیچی هوس نمیکنی؟

به زور بخور به خاطر نی نی

سوال های مرتبط

مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
بابای کیارش بابای کیارش هفته بیست‌وششم بارداری