سلام گروه داریم تو روبیکا میاید
عزیزم یه چیزای بگم میخوری؟؟ یا الکی تایپ نکنم 😂
فرنی
بستنی
اگر قند نداری
آبگوشت و حلیم
موز و کره ی بادوم زمینی مخصوصا
شنیدم وزن رو زیاد میکنه
از من ۱۵۰۰ هست دکتر لیدی میل داد ولی هیچ تاغیری نکرد
کباب کوبیده بخور اگه قندنداری نون خانه ای بخور
چند هفته ایی لیدی میل بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.