وزن جنینم ۲۴۰۰
میدونم کمه
راهکار چیه؟

۶ پاسخ

سلام گروه داریم تو روبیکا میاید

عزیزم یه چیزای بگم میخوری؟؟ یا الکی تایپ نکنم 🫩😂

فرنی
بستنی
اگر قند نداری
آبگوشت و حلیم
موز و کره ی بادوم زمینی مخصوصا
شنیدم وزن رو زیاد میکنه

از من ۱۵۰۰ هست دکتر لیدی میل داد ولی هیچ تاغیری نکرد

کباب کوبیده بخور اگه قندنداری نون خانه ای بخور

چند هفته ایی لیدی میل بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۹ ماهگی