ن خیلی هم پایین نیست
وزن جنین دراصل از ۳۲هفته تا ۳۴بین ۱۵۰۰تا۱۸۰۰هستش وشما ۳۱هفته ای کلا ۱۰۰گرم کمتره ۳۲هفته جنین باید ۱۵۰۰باشه نرمالش حالا بعضیا چاقترن بعضیا لاغرترن مث بچه های مثلا اول دبستان یکی چاقتره یکی لاغرتریکی قدبلندتره یکی کوتاتر ب ژنتیک دیگ بستگی داره ولی خب تغذیتون بزاخوب باشه سعی کن چیزایی بخوری که وزن جنین ومیبره بالا درکل ۱۰۰گرمش کمه مث بچه ی من
دقیقا مثل منی شمام حتی وزن نینیامون
خیلی به تغذیت برس عزیزم حتما پروتئین زیاد بخور
اره پایینه عزیزم باید۱۵۰۰تا۱۷۰۰
اره عزیزم
گوشت و مرغ و حلیم اجیل تخم مرغ ابپز اینا زیاد بخور
اره کمه گلم
اره گلم تقویت کن خودتو
اره پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.