۷ پاسخ

مگه دکتر برات پودر لیدی میل ننوشته

کره بادام زمینی با نان تست هم بخوری خیلی واسه بچه خوبه

هرشب بستنی بخور سمنو بخور کباب بخور اگه حالت بد نمیشه تخم مرغ آب پز بخور مغزیجات بخور

غذاهای پروتئینی، مغزیجات مخصوصا بادوم و گردو، لبنیات پر چرب، بستنی.

بادوم پوست کنده برای من خیلی جواب بود وزن نی نی منم کم بود بعد از ۱ هفته رفتم سونو دکتر گفت از وزن نرمال هم بالا تر رفته

اینترامیل پر پروتئین اگه قند نداری بگیر روزی دوبار بخور
خیلی خیلی تاثیر داشت برای من
از لیدی میل خیلی بهتره

عزیزم اگه قند نداری یک شب درمیون بستنی بخور خیلی جوابه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی