به نظر من الویه نخورین من با دیشب دومین باری بود که خوردم و هر دو بار دلپیچه گرفتم دیگه تو بارداریم نمیخورم واقعا نمی ارزه
آره هفته ای یه بار
من دوست ندارم
با مرغ میخورم😁
ن با مرغ
من الویه رو با سینه مرغ درست میکنم خیلی خوشمزه میشه
اما سالاد ماکارانی رو با ژامبون خوشمزه میشه
اره وقتی مرغ نباشه درست میکنم
من با مرغ بيشتر دوس دارم
نه عزیزم
در حد هوس بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.