فقرآهن گرفتم چی خیلی خوبه بخورم🥲

۹ پاسخ

هرچی نینی بزرگتر میشع هموگلوبین یا همون آهن بدنت کم میشه من خدم ۱۱ بودم الان اومدم ۹ دیگه دارم روزی دوتا قرص آهن میخورم

منممم🥲🥲😭😭

قرصای تجویز پزشک... اسفناج ... عدسی

آبگوشت و موز و پسته و خرما و همراه قرص آهنت هم ویتامین سی بخور

منم دیروز جواب آزمایشم گرفتم
آهن از نرمال پایین تره
حالا سه شنبه ببرم دکتر ببینم چی میگه

ففول رو همراه با ویتامینcبخور

کپسول ففول مگه شبی یکی نمیخوری

قرص اهن بخور

اسفناج خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۵ ماهگی