بچها طول سرویکس تو انومالی۳۲خوبه؟

۱۰ پاسخ

انتی چند بودی

منم آنومالی ۳۲ بودگفت دوباره شنبه برم سونو واژینال چون دو هفته قبلش۳۷بودم یهو اومد پایین

مال منم 32 بود

مال منم ۳۳ بود دکتر گف طبیعیه

مال منم ۳۲بود

زیاد استراحت کن

مال من ۳۱ بود دکتر استراحت مطلق داد و شیاف اگه بهت شیاف داد سر تایم بزن و استراحت داشته باش میاد بالا از من دو هفته بعد اومد شد ۳۲ دو هفته. دیگه باز برم ببینم شده چند

آره من ان تی ۳۲ بود ،فردا سونو انومالی دارم برا منم دعا کنید💜🩷❤️

بله خواهر..مال منم همین بود

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آراد😍 مامان آراد😍 ۵ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری