خانما من طول سرویکسم ۳۲وخونم طبقه ۳چیکارکنم

۵ پاسخ

خونریزی انچنانی نداره در حد خون آبه یکم ، بعدش هم ک استراحت مطلق

من که طبقه ۴ام بابا

فکنم نباید بیای پایین همونجا بمون😢پله خیلی بده

منم خونم طبقه ۳و۳۰تا پله داره
شیاف استفاده میکنم
ولی شما اگه میتونی باید کمتر پله بالا پایین بشین
من مجبوری هر روز میرم و میام

احتیاط کن منم مثل تو بودم تو ۱۸ هفته شدم ۲۵و فاینالینگ ۶میلی
سه هفته دیگه حتما واژینال بده

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانیا مامان هانیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری