۷ پاسخ

ای جانم
لجبازه پسری
پیش کدوم دکتر میری؟

این لجبازی نیس مگه بچه ۲روزه لجبازی میدونه چیه اخه😅 یه چیزی هست به دکترت اطلاع بده بچه باید هر ۲ساعت شیر بخوره که قندش نیوفته بیشتر حوصله کن باش بازی بازی کن که بخوره

دوساعت یه بار حتما حتما با قطره چکون حتی چند قطره بهش بده

وای ننه لجبازیشو😂
حواست باشه قندش نیوفته
اگه هم نخورد چند قطره با قطره چکون بریز دهنش چون تا دوهفته ده روز اول قندشون میوفته

من روزای اول بود بیدار نمیشد دستاشو اینا یخ کرده بود هرکااااار میکردم بیدار نمیشد قندش افتاده بود خیلی خیلی حواست باشه

ميخواد حرف حرفش خودش باشهه فقط😂🥹😍

چ بامزه 😄

بچه منم از اول اینجوریه

سوال های مرتبط