این آمپول میتونم خودم بزنم ؟ کسی بلده یاد بده بهم

تصویر
۱۲ پاسخ

بزن ب بازو

دور ناف با۳ انگشت فاصله

سزارین کردی چند تا داری یا به دستت بزن یا دور نافق با ۳ انگشت فاصله

چرا به من ندادن

ب من گفتن تو شکم بزن

برو تو اینترنت سرچ کن فیلمش رو پیدا کن

اگه دور نافی هست خودت میتونی بزنی
هفت هشت سانت فاصله از ناف
با زاویه نود درجه

عزیزم واس منم 10 تا داده بودن میرفتم بیمارستان میزدم ت بازو زیر پوستی

من همسرم تو گوگل یاد گرفت برام زد کاری ندارد

عزیزم بزن توی بازو
به صورت مایل بزن. عمودی نزنی

اره بزن گوگل یاد میده

سز بودی

اره عزیزم واسه غلظت خون

سوال های مرتبط