مامانا اگر قند بارداری بالا بره چی میشه ؟؟؟؟

۴ پاسخ

قند بالا بچه رو از بین میبره

دیابت بارداری میگیری
واس بعضیا هم میمونه دیگ

سلام گلم منم باردارم الان ۱۳هفته و یکروزه هستم قندم مرز رو رد کرده .اصلا دیگ نوشابه نمینوشم بجاش دوغ بدون گاز.و شیرینیجات نمیخورم و اصلا استرس نداشته باش ضرره واس نینیتون

هیچی نمیشه باید کنترل کنی شیرینی نخوری قرص قند بخوری و ماه های آخر هر هفته آن اس تی بدی

سوال های مرتبط

مامان سامانتا مامان سامانتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری