خانوما قند بارداری دارم چیکار کنم یعنی چی میشه؟؟؟

۴ پاسخ

قند من ناشتا ۱۱۴ بود قرص خوردم و شیرینیجات رو کلا حذف کردم قندم شد۸۰

تو غذا خوردن مراعات کن

سلاااااام
یه گروه دوستانه تو روبیکا داریم برای اقدامی ها و باردار ها اگه خواستی بیای به ایدیم پیام بده تا عضوت کنم😁
@wowoo_on

چنده؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری