سلام خانما سونوگرافی انتی هست چطوره

تصویر
۱۳ پاسخ

خوبه گلم فقط جفت پایین و سرراهی هستش و کیست داری به دکترت نشون بده بهت میگه چیکار کنی
نینی هم سالمه خداروشکر

همه چی خوبه کیست فقط تو تخم دان چپته بعد سرویکست الا خوبه ۳۳ هس ولی نزار پایین تر بیاد کلا تو شکمی پایین تر میگن سرویکس رو

سلام خانما خوبین هفته نهم بارداری مه است سونوگرفتم خداراشکر همه چی خوب نرمال بود اما دیشو از ناحیه رحم واژن خیلی اذیت بودم درد میکرد حتی پاهام ترسیدم بنظرتون طبیعی است

قربونش برم عزیز خاله
منم میگم پسره🥺🐣

نینیت دختره احتمالا

جفتت پایینه مراعات کن گلی

خوبه بقیه چیزا🌷

ضربان قلبش ۱۷۰ پسره

انگاری دختره خدا ببخشه بهت

تخمدانت کیست داری
طول سرویکس خوبه ولی باز باید رعایت کنی پایین تر نیاد
عدد انتی هم خوبه۱/۱ هستش بالای ۳ خطرناکه

دختره

حدس نزد؟

خوبه فقط تخمدان چپت کیست داره

جنسیت نگفت

به نظرتون دختر یا پسر

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرشا وتودلیم مامان آرشا وتودلیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۲ ماهگی
مامان شادی مامان شادی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری