همین که تو این شرایط بد داره ۸۰ تومن داره میده واسه سزارینم خودش برام یه پا کادوعه 🤣🤦🏻♀️
انشاالله اشتباه باشه خیانت هیچ توجیهی نداره بنظر من
من انشالله ۲۰۷ اگه مملکت بیشتر از این نترکه😁
ازینکه بعضی خانوما کادو گرفتن واقعا ذوق میکنم ، حداقل دل چنتا دختر مثل خودم شاد شده حس ارزشمندی کردن❤❤
از بس قبلش گفته بودم انگشتر ورساچه میخام یه روزی باید بگیرم
گردنبند ورساچه برام گرفته بود😬🤣
۵۰هزینه زایمان طبیعی م شد رفتم بیمارستان خصوصی😂😂😂
🤕🫠مگه کادو هم باید بدن😐🙄🤕🫠نداره ک بده😂
خیییییرررررر
خیر به ما هرچی رسید پنبه رسید طلا شد خداتومن 🤨
البته که هرسال طلا میخره البتههههه که برای سرمایه گذاری الان منتظرم ببینم امسال ماهیشو فروخت چی میخریم😒 براییی سرمایه گذاری
بارها گفتم بهش من امانت دار توام درسته طلا تو دست و گردن منه ولی خب ما برای سرمایه گذاری خریدیم😒
تو این شرایط بنظرم اشتباهه توقعی داشنه باشیم برای کادو نزدیک ۵۰ تومن هزینه کرده برا سزارینم راضی به گل و شیرینیم نبودم میگفتم نگیر ولی گرفته بود
چووووووس تر😂
آره
من دو روز قبل روز مادر زایمان کردم شوهرم کادو روز زن و زایمان رو یکی کرد و این انگشترو گرفت برام
کادو زایمانم این شد ک اومدم خونه دیدم سیگار رژ لبی تو زیر سیگاریه، رو شیشه پنجره نوشته شده من تو زیرش استیکر لبخند و بالاشم قلب کشیده بود... 🙂
چووووووس😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.