۹ پاسخ

دستی که سمت قلب میشه درسته

دست چپ میگیریم معمولا

برو بیمارستان چک‌ کنند

فشاروبادست چپ میگیرن چون به قلب نزدیکتره

دست چپ و دکتر میگیره

تو مطب دست چپمو میگیره همش

اصلش دست راست

فرقی‌نمیکنه هردو دست تقریبا یکیه اختلافش انقدر زیاد نیست
ولی فکر میکنم اصلش دست راسته

دست چپ درسته دستی که سمته قلبه

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری