سلام مامانا چن هفته رفتین به انتی

۸ پاسخ

دیروز که 11هفته و 5روز بودم رفتم

من ۱۲هفته رفتم ولی تو سونو ان تی گفت ۱۲هفته ۴روزه ، سونوی تشکیل قلب که رفته بودنم همین چهار روزه کم کرده بود..

من امروز یازده هفته پنج روز بودم رفتم

من ۱۱ هفته ۴ روز رفتم همه چی اوکی بود ولی انتی گفت ۱۲ هفته ای

میخام هفته بعد چهارشنبه برم اون روز میشم ۱۲هفته دو روز
اگه وقتی ک به قلبش رفتم دو روز دیر از گهواره نشون داد
میخام ۱۲هفته ۵روز برم

۱۲هفته ۵روز

سلام ۱۲هفته و۲روز میشه بری من ۱۲هفته۵روز رفتم

از 11تا13میتونی بری
ولی دکتر من گفت 12هفته بری بهتره چون قشنگ تر رشد کرده

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته هجدهم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری