خانوما چن هفته رفتین انتی؟

۸ پاسخ

12 هفتە و سه روز برو گلم

۱۲ هقته ۳ روز رفتم ۱۲ هفته و ۴ روز بودم بهترین موقعش

به حساب سونو قلب ۱۲ و ۴ روز رفتم ولی ۱۳ بودم تو ان تی

من میخوام ۱۲ هفته و ۴ روز برم انشالله

۱۲ هفته ۲ روز

۱۲ هفته ۳ روز

۱۲ هفته و ۱ روز

من ۱۲هفته بودم که رفتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوهیار❤️ مامان کوهیار❤️ ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری