مامانا اپتامیل پرونوترا خوشمزه است؟؟

۵ پاسخ

خودت بخور
ته شیرخشک تو دهن مزه تلخی میده

نخوردیم😉😉😛

بنظرم خوشمزس بچه من اصلا شیرخشک نمیخوره ولی پرونوترارو رو خورد

نه واقعا خیلی بد مزه اس

من میدم شیرین خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی