هیچ فرزندی
هیچ فرزندی🤣🤣🤣🤣
خداخوششون کنه ولی خداوکیلی خیلی سخته تک راحت تره .دوتامیشن لج و لجبازیه فرق گذاشتن وایناشروع میشه.جداازهزینه ی اقتصادی😑که سرویس شده دهنمون
بیشتر از سه تا نه بنظرم دوتا پسر و یه دختر
دو فرزندی فقط
و منی ک دو فرزند ب فاصله دو سال و نیم دارم و شوهرم باز بچه میخاد😂🤦ولی بنظرم دوتا پسر ی دختر
سه فرزندی 😅
تک فرزندی ولی شوهرم دوس داره یکی دیگه داشته باشیم پشت سر هم
خودش تک فرزنده دوس نداره پناه تنها باشه
تک فرزندی ، من که واقعا بدنم توانش و نداره ک حاملگی بکشم یا بخام جمع کنم ، از بس ضعیف شدم
تک فرزندی
من دوتا پسر دارم. واقعا هم خسته م. چون هردوتاشون نق نقو ، بدخواب و بغلی هستن.
نمیدونم واقعا چی درسته چی غلط. فقط میدونم تک فرزندی خوب نیس. اینا الان دوتاهستن منم خیالم راحته که تنها نیستن. ولی بشدت دختر دوست دارم اما بازم به شرایط بستکی داره اگر ببینم وضعیت ایران همینطور بد میره جلو. همین دوتا کافیع
والله به نظر من تک فرزندی با این گرونی میخوام چیکار ۲ ۳ تا بچه بیارم ولی نتونم ارزوهاشو براورده کنم چه ارزشی داره
حتما ۲ تا
سه فرزندی
دو سه تا
یکی دارم ولی من دست تنهام واقعا سخته
دو فرزندی ولی شوهرم میگه تا ۷ سال دیگه نه درصورتی که من الان۳۴ سالمه ۷ سال دیگه تخمک های مفیدمو از دست دادم
دوفرزندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.