#نظرسنجی

تکفرزندی
یا چند فرزندی
چرا

۱۱ پاسخ

یا نیار یا شرایط برا دو تا رو فراهم کن بچه نباید تنها بمونه

حداقل چند فرزندی
بچم بزرگ تر شده .
کلی تعامل تو‌خونه یاد میگیره .
سنش رفته بالا دلش کلی بازی میخاد .
قطعا ما این حق نداریم از خواهر برادر محرومشون کنیم

حداقل ۲ تا چون بچه که عروسک ما نیست بخاطر سرگرمی و تجربه بچه داشتن بیارم و اونو تنهایی زجرش بدیم،کودک نیاز به بازی مداوم با یه کودک دیگه داره

من اول فکر میکردم یه دونه خوبه اما به مرور داشتم هم خودم هم دخترم انکار افسرده می‌شدیم از اینکه بعدها پشیمون بشم الان که خدا دومی رو داده واقعا لذت بخش تره . بابت جنگ هم کسی نمیدونه کی قراره جنگ بشه شاید چندین سال طول بکشه اون موقع باید از کل هدفهامون دست بکشیم

چند فرزندی اما شرایط مالیمون به اون نمیرسه پس همین یکی خوب به سربرسونیم بهتراز چندتا ناقص

تک فرزندی

من از بارداری فراریم وگرنه بچه دوووووس دارم
شاید درآینده یدونه دیگ آوردم

تك فرزندي

با درنظر گرفتن تماااام شرایط تک فرزندی الان👌🏻ولی چند فرزندی بهتره

فعلا تک بعدا دومی میارم

تک عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۰ ماهگی