۵ پاسخ

بدترین قسمتش اینه که این میگه مامان خودمه،اون یکی میگه نخیر مامان خودمه
و من توی مغزم میگم اصلا مامان هیچ کدومتون نمیشم
ولی با زبان میگم عزیزممم من مادر هردو تون هستمممم

من ۴تا دارم پدرم در اومده .خیلی سخته خیلی 😭😭😭😭

😅😅😅مگه چندتا داری عزیزمم

وااای اره🤣🤣🤣🤣خودشه

تجزیه یعنی چی؟🤣

سوال های مرتبط