بدترین قسمتش اینه که این میگه مامان خودمه،اون یکی میگه نخیر مامان خودمه
و من توی مغزم میگم اصلا مامان هیچ کدومتون نمیشم
ولی با زبان میگم عزیزممم من مادر هردو تون هستمممم
من ۴تا دارم پدرم در اومده .خیلی سخته خیلی 😭😭😭😭
😅😅😅مگه چندتا داری عزیزمم
وااای اره🤣🤣🤣🤣خودشه
تجزیه یعنی چی؟🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.