اومدم سونو واسم دعا کنین😔

۶ پاسخ

انشالله همه چی خوبه

هیچی نیس به حق حسین وابوالفضل

انشالله هیچی نیس ایه الکرسی بخون من همیشه میخونم قلبم اروم میشه

انشالا که خوب باشه

استرس نداشته باش عزیزم ایت الکرسی بخون

ایشالا ک چیزی نیس عزیزم
صلوات فرستادم برات

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیل مامان آنیل هفته شانزدهم بارداری
مامان دردونه🧚‍♀️ مامان دردونه🧚‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا فرشته آسمونی مامان دوتا فرشته آسمونی قصد بارداری