دخترا لیدی میل چه طعمی خوبه اونای که استفاده کردین ؟؟

۱۲ پاسخ

وانیلی

کاکاویی از همه بهتر من با آب میخورم خیلی خوش مزه هست دوست دارم همش بخورم

موزی از همه بهتره کاکائویی هی گفتن من خریدم ولی طعم نمکی داره اصلا مزه وحالت شیر کاکائو نیس

خانم هایی که پودر لیدی میل خوردین تاثیری هم داره؟ خودتون چاق نشدید؟

من وانیلی گرفتم خوب بود

من وانیلی و کاکائویی تست کردم خوب بودن

طعم موز با شیر دقیقا شبیه شیر موز میشه 😁

چی هست

منم کاکائو گرفتم بد نیست قابل خوردنه با شیر بهتر میشه خورد

من کاکائویی میخورم خوبه

طعم موز

بقیه اکثرا شنیدم میگن کاکائویی

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته چهلم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری