۸ پاسخ

نگران نباش
انشاءالله وزنش بالا می‌ره تغذیه ات رو رعایت کن
استراحتم بیشتر
اگر خدایی نکرده زود هم دنیا بیاد مشکلی ندارع
من ابجیم ۳۱ هفته کیسه آبش پاره شد سزارین شد بچش خیلی ریز بود
الان به تپلی شده ک نگو از بچه های عادی هم باهوش تره

برا من کمتر از برا شماست ۱/۲۰۰

بنظرم نرمال باشه

آمپول انوکسا چرا بهت داد؟

برامن ۳۱هفته وزنش ۱۵۰۰بود
دکتر چیزی بهم نداده .گفت وزنش کمه
فقط بهم گفت تغذیتو عوض کن و...

نگران نباش وزن میگیره ، سر پسرم تو ۳۰ هفته یا نمی‌دونم ۳۱ هفته بودم وزنش ۱۲۹۰ بود دکتر گفت تقریبا دویست گرم کم داره فقط بهم گفت تا میتونی خوراکی های پر کالری و مقوی بخور ، غذا های کبابی ، آبگوشت و کله پاچه ، حبوبات ، آجیل و مغزیجات ، کره بادام زمینی ، بستنی ، مثلا گفت برای وعده عصرانه خامه عسل بخور ، کارایی که گفت کردم بچم ۳۸ هفته و ۶ روز که دنیا اومد ۳۳۰۰ بود

منم ۲۹ هفته و دو روز ۱۴۰۰ بود

زیادی سخت گرفتی نگاه سونو وزن منو

تصویر

سوال های مرتبط