گلاب برا هفته های پایین خوب نیست دهنه رحم را لیز میکنه برای ۳۵به بعد عالیه وقتی دهنه رحم لیز میشه به مرور زمان آماده باز شدن میشه.البته کلا من مصرف گلابم بالاست اما هنوز که دهنه رحم باز نشده 😆
گلاب بد نی
اره اره اصلا نخوری که خطرناکه خیلی هم خطرناکه😐😐😐اخه این چه سوالیه دختر.چه خطری داره اونم با هفته ی بالایه شما.واقعا ادم درک نمیکنه
بخورنوش جونت
مگه گلاب بده؟
نه عزيزم بخور نوش جونت
چرا بد باشه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.