درخواست میدی
من سبزی خوردن میخورم
قرص آهنت رو عوض کن
دلستر کلاسیک بخور تلخه من هروقت خوردم تا دوروز بیرون روی گرفتم
منم از اول بارداری دارم و خیلی اذیت شدم ولی الان شیر داغ میخورم بهتر میشم و اینکه ی پمادم هس ب معقد میزنی خیلی خوب میشع
کدو حلوایی بخارپز رو من جواب میده
من بادمجون میخورم عالیه
من همه چیو امتحان کردم الو خیس شده با کیوی از همه بهتر بود
زیتون کیویی برگه زرد الو لواشک اینا برا یبوست بارداری خوبه
روغن زیتون بریز رو سالاد بخور اسهال میگیری من ک اینجوری شدم دنبال راه بودم دوباره یبوست بگیرم 🤣🤣
شیاف گلیسیرین بهترینه
منم همینم صب پاشدم تمرهند خوردم خوب شد
تمر و لواشک بخور یا شیر؛زیتون؛روغن زیتون
کیوی یا الو بخارا بخور
شربت منیزیوم هیدروکساید یا مگنی میلک از اول بارداری میخورم، نخورم یبویت بیچاره ام میکنه
برو داروخانه ساشه اسفرزه بگیر عالیه اصلا نذار یبوست بشی
بدنتو باید بشناسی دیگه بیبین چی شکمتو روون میکنه تونکارو بکن مثلا من شیر گرم بخورم انجیر بخورم اوک میشم ت هم بیبین چ بهت میسازه
پسلیم مخصوص بارداری بگیر
گلم لواشک بخور البته طبیعی نه کارخونه ای و آلو بخارا عالیه.
هیچی فایده نداد ب من داشتم میمردم
شربنت انجیر شربت لاکسی ژل و... هیچییییی
شیاف گلیسرین رو یکی از مامانا میشنهاد داد گرفتم
همین ک میزاری میری سرویس
منم چندروز یبار یبوست میگیرم انجیر مداوم میخورم و اب زیاد دیگه طبیعیه عزیزم بخاطر قرص اهنه
روغن زیتون یا خود زیتون مصرف کن روون میشه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.